Idézet


2013. július 19., péntek

Nyári szünet tervekkel

Gondoltam, jelentkezem még egyszer, mielőtt eltűnök egy időre, csak hogy tudjátok, mi a helyzet a bloggal.

Nem kell megijedni, a nyári szünet csak egy három hetes nyaralás erejéig fog tartani, ami alatt ráadásul szeretnék olvasni, úgyhogy a visszatértemkor remélhetőleg lesz témám a következő pár bejegyzésre. Azonban foglalkoztat pár dolog, amiről addig is gondolkodni fogok:

Először is: van igény arra, hogy regisztráljak Bloglovin'-ra? Én eddig nem láttam sok értelmét, ugyanis én sem a Google rendszerén keresztül követtem a blogokat, és ti sem sikoltoztatok, hogy kéne, de ha akarjátok, ám legyen.

Másodszor: elég komoly formában fontolom, hogy legyen a blognak facebook-oldala. Azt álmodtam, hogy van, és nem tűnt olyan rossznak az eredmény. :D Lenne előnye a dolognak, kicsit talán interaktívabbá tudnám tenni ezzel a blogot, szavazást is többet indíthatnék, az mostanában itt úgysem működik. Ráadásul újraéleszthetném a natty által javasolt Könyvkövetés funkciót, ami eléggé elsikkadt, de nem adtam fel. Mellesleg azt is remélem, hogy rövidebb kis posztokkal gyakrabban tudnék jelentkezni. Mit gondoltok?

Valamint porondon van még (már vagy két éve) hogy új design kéne a blognak, ezt idén nyáron már mindenképpen összehozom.

1 megjegyzés:

  1. Én Bloglovin'-nal követlek, sikerült meghekkelni a rendszert anélkül, hogy te bejelentkeztél volna.:D (Importáltam a blogokat bloggerből.)

    A FB jó ötletnek tűnik.:)

    VálaszTörlés